Заздрість

Дуже часто відчуваю, що мені заздрять і мене це зовсім не тішить, а а пригнічує..Бо заздрити особливо немає чому..І якби ці люди були набагато нещасніші від мене, а то найчастіше це люди, які набагато в кращому становищі, ніж я. Але чомусь вони цього не помічають, і замість того, щоб потішитись за якісь мої невеликі успіхи, я лише відчуваю тихе шипіння в спину. А це означає, що вони посилають мені купи негативної енергії, і хоч я стараюся її відбити від себе, все ж думаю, вона таки мені шкодить в чомусь. Та найгірше те, що заздрісників їх заздрість виїдає з середини, не дає спати, спокійно жити…і кому гірше стає? І ця хвороба хронічна, на жаль. Я також заздрю ( я така ж грішна людини) але стараюсь відігнати ці думки, або на противагу чужим достаткам, чи досягненням покласти щось значно цінніше – здоров’я рідних, мир в сім’ї, усякі гаразди. Дуже легко рахуються чужі гроші, квартири, машини, і зовсім не помічаються свої багатства.

About Ola_Suprun


3 responses to “Заздрість

  • Петро

    Заздрість дуже хворобливе відчуття. Певно, навіть, хвороба. І чим більш люди заздрять тим гірше їм самим. Саме гірше що заздрісні люди не хочуть нічого робити для досягнення об’єкту своєї заздрості. І заздрять успішним людям.

    Так що не переживай через заздрісників. То значить що ти на правильному шляху, і вони роблять тебе сильнішими.

  • Damilli

    мене теж пригнічує чужа заздрість, тому стараюсь про свої успіхи крім близької сім’ї нікому не говорити. А з своєю заздрістю стараюсь боротися як ти…

  • Марія

    заздрість одна з нагірших почуттів, що можуть бути. Чомусь люди завжди думають, що чуже набагато краще, адже вони бачать лише хороше, що є у тієї людини (ніхто не розповідає про свої проблеми і слабості до кінця). Можливо саме тому люди заздрять? Потрібно навчитись цінувати те, що ти маєш. Особисто у мене не було такого, щоб комусь заздрити через їх успіх чи ще щось, адже та людина приклала зусиль, їй не дісталось все так легко, кщо хочеш щось мати – портібно докласти чимало зусиль. Тому перш ніж заздрити чиємусь успіху, треба подумати “а що ти зробив щоб добитись успіху?”.
    Не завидуйте чужому успіху, адже ви не знаєте, що людина пережила і пройшла, щоб його добитись.

Залишити коментар