Якщо я худа, то ти …

Мене просто достали ці фрази: ой
яка ти худа!  Ти така худа!  Ти тонка! І враження, що я стаждаю анорексією, і тащусь від цього. В таких випадках я глибок вдихаю і кажу:

-окей, що порадиш? Як набрати вагу!?
-їж більше (хто мене знає, той і добре знає мій дуже норм. апетит)
-пробувала, не помагає. . .що ще?

І все, аргументи закінчились. І продовжується: ти така худа!бла бла бла. . . І при чому це говорять подруги, мама, бабці. . .ну якби ж вони не знали всієї нашої родини “гончих” худих і стунких від малого до старого, але це святе . . .Ніхто ж не скаже: ти така жирна! Це ж не гарно, правда?  Це ж людину образити може. Вона ж не винна, що схильна до повноти (і знаючи про це ніфіга не робить з собою)!  Так я струнка,  і через пару років я буду нормальна, і в 40-50 років буду носити приталені костюмчики і платтячка. А ви?

А ше в мене груди не вражають розмірами і я не комплексую, бо зрозуміла, що це мені дано генетично і
нема чо встидатись, бо ще мені генетично передалось трохи розуму і ще трохи гумору та інших більш корисних штук. Так шо спасає паралон:-D
Розумію розчарування хлопців, але ж блін! ви приблизно уявляєте, що там під одягом сховано, а от ми (дівчата) взагалі не знаємо, що у вас. . .там:-D Але нічо, прийде пляжний сезон і все скрите стане явним!))

Комплекси в мене були в школі, коли дівчата почали носити ліфчики, а мені мама і не збиралась його купляти. Нічо я це переборола (батьки дівчаток зверніть на них увагу,вони швидко дорослішають) хоча нашо він тоді був?:-)
Наші люди (а баби особливо) вміють гарно знаходити в чижих людях недоліки, небачачи своїх фегур в дзеркалі. Будьте собою і нехай ваша вага, не шкодить вашому здоров’ю 😉

About Ola_Suprun


16 responses to “Якщо я худа, то ти …

  • Kvitka_ (@Kvitka_)

    Олюся тримай пйать!!! як про мене написала 😀 😀 все ти правильно робиш, струнка гарнюня дівчинка!!! 😉

  • Принцеса

    Клас! Я в таких випадках кажу, що я не Худа, а струнка, і взагалі в мене модельні параметри, такщо незнаю хто тут худий )))

  • Петро (@Petro_Kryvyi)

    Молодець!! Підтримую… Погоджуюся!!

  • Jurko Chervony

    Відверто написано.

  • Анатолій Мельник (@anatoly_melnyk)

    Згадав потяг на Запоріжжя… (і особливо назад) 🙂 Все це просто просто природа, інстинкти, від яких нікуди не дітись. Де великі груди – там очі чоловіків (причому усвідомлюєш це, коли вони вже там)… Але то ненадовго. Тривалі відносини (особливо на все життя), будуються далеко не на грудях і фігурі, тому-що до всього звикаєш, потрібно будувати принципи у відносинах (взаємоповага, терпіння, мудрість), які будуть міцним фундаментом. А худа ти чи не дуже, великі в тебе груди чи маленькі – питання другорядне 🙂

    • Ola_bilo4ka

      “Тривалі відносини (особливо на все життя), будуються далеко не на грудях і фігурі…” це все так..але ти просто не уявляєш скільки у жінок комплексів і у 16ть і у 30 і у 50 років…те вони не одінуть, те їм не пасує,тут виріз завеликий…всяке-таке..і це у жінок із сім’ями і з чоловіками коханими…якщо не побороти зараз комплекси вони розвинуться на все життя і буду гнобити себе і свої дітей: “усю-сю це не купляй платтячко в тебе мене маленькі…”

  • Olena Sovyn (@chorna_kiwka)

    знаєш я вже давно дійшла думки, що люди про таке говорять, коли нічого сказати. Так само як і питаються, чи ти ще не одружилась, чи ще не народились діти, чи ще не захистилась і т.д. Рідко хто питає – що в тебе останнім часом позитивного трапилось в житті, що ти останнє прочитала, який би ти фільм порадила і так далі.
    В мене є різні друзі – худенькі, та повненькі, але краще за все коли вони щасливі ) Для когось це щастя вимірюється розміром його фігури – і я за них щаслива, що вони над цим працюють, комусь байдуже – і я за них щаслива, що вони сприймають себе такими якими є 🙂

    Взагалі не збиралась коментити, але ти написала в твіттері, що тобі було б цікаво почитати наші коменти )

  • Михаил

    Что правда, то правда. Нечего комплексовать без повода

  • Оля

    для мене це настільки актуальна тема. ніби пожиттєвий мозоль, який і загоївся, і вже змирилася з ним, і вжилась зі своїми кг, але обов’язково якась кхмм…рєдіска наступить, почне жужати про те яка я бла бла бла худа і всьо. а щодо аргументів..у них я не бачу сенсу взагалі. бо люди навіть не слухають, ти їм щось говориш про генетичну спадковість, а вони тобі продовжуть втрирати що треба більше хліба їсти. от чуєш звичайні слова і знаєш, що тобі наплювати на те, що вони про тебе говорять, що ти дзвінка/тонка/скєлєт (і це жартома з посмішкою кажуть, і варто було б з ними за компанію посміятися, але насправді ніфіга то не ха-ха)
    за все своє життя я ще ніколи нікого не посилала, але якщо раптом коли-небудь це і трапиться, то лише як відповідь на “яка ж ти худа”
    я ще можу годину говорити-друкувати, але варто ставити крапку.
    і аби не було як у кінострічці анонімної аури (“Аноним. Дал же Бог фамилию”) підпишусь.
    @soye_ua
    Олю, і нехай нам не шкодять слова тих бабьонок!

  • Taras Ambroz (@Taras)

    так тема про цицьки чи про їжу?

  • Одинокий Романтик

    А от мені подобаються маленькі груди 🙂

Залишити коментар